Microsoft Dynamics 365 Business Central okosan

Microsoft Dynamics 365 Business Central okosan

Microsoft Dynamics 365 Business Central okosan

A Microsoft kis és közepes vállalkozások számára ajánlott ERP megoldása a Dynamics 365 Business Central, amely sokak szerint csak az új köntösbe bújtatott verziója az előzőleg Navision vagy Dynamics NAV néven ismert ERP rendszereknek.

"Same same but different"

ahogy a művelt francia mondaná

Semmiképp nem szeretnék túlozni, de a Business Central technológiai oldalról és funkcionalitásban is mindenképp jóval erősebb versenyző az előző verziókhoz képest.

Ezt az ERP tanácsadó blogot azért indítottam el, mert a munkámból adódóan a napjaim jelentős részét a Business Central-lal és az azzal kapcsolatos egyéb rendszerekkel töltöm. Töméntelen információ és tudásanyag érhető el a témával kapcsolatban és ezek egy része illetve a saját tapasztalataim mindenképp megérdemlik, hogy megosztásra kerüljenek.

A Microsoft Dynamics 365 Business Central online verziójának megjelenésével jócskán megnőtt az érdeklődő felhasználók száma, hiszen egy egyszerű licenc vásárlással igen gyorsan használatba lehet venni a felhős szolgáltatásokat.

A gyors használatbavétel lehetősége sokaknak azt jelenti, hogy a Business Central néhány varázslóablak végigkattintásával pár óra alatt működésbe hozható (egyébként létezik ilyen is), de nagy általánosságban értve ez nem igaz.

Ahhoz, hogy egy megvásárolt Business Central rendszer hasznot tudjon hozni, mindenképp szükséges egy megfelelő bevezető partner (aki a későbbiekben el tudja látni a támogatást is), illetve felhasználói oldalról szükséges megérteni, hogy a könnyen elérhető ERP rendszer kifejezetten összetett integrált megoldásokkal rendelkezik, amelyek használatának elsajátításához megfelelő oktatás és felhasználási protokollok szükségesek.

Remélem, hogy az itt közölt írások is hozzájárulnak majd a Business Central tudatosabb használatához.

Terület