sharepoint

Business Central dokumentumkezelő

Business Central dokumentumkezelő

Ebben a cikkben szeretném bemutatni a dokumentumkezelés egy lehetséges módját, amely Business Central bővítmény lévén egyszerűen és gyorsan használatba vehető és biztosítható vele a digitalizáció.

Business Central / NAV felhasználóktól gyakran kapok dokumentumkezeléssel kapcsolatos igényeket, amelyekben a következő tipikus problémákra keresnek megoldást:

  • „Sok időnk megy el a kapcsolódó iratok kikeresésével amikor számlázunk.“
  • „Nehezen találom meg melyik könyvtárba mentették el a tervdokumentációkat“
  • „A számla jóváhagyásakor sokszor szükségem van a pontos szerződési feltételekre“
  • „Szeretném egyszerre látni az összes projekttel kapcsolatos dokumentáció listáját"

A Business Central dokumentumkezelő bővítménye ezekre a problémákra is megoldást nyújthat.

Pár előnyös tulajdonság, amit előljáróban érdemes megemlíteni: