Word

Microsoft Word és Dynamics 365 Business Central integrációs lehetőségek.

Word sablonok használata Business Central jelentésekhez

Word sablonok használata Business Central jelentésekhez

A Microsoft 356 Word és Microsoft Business Central integrációs lehetőségek közül az előző cikkben már írtam a körlevél készítési funkcióról. A témakört folytatva most szeretném bemutatni, hogyan szerkeszthetjük a Business Central beépített jelentéseit a Microsoft Word segítségével.

A Business Central jelentés objektumait több célra is lehet használni, vannak amelyek szimpla feldolgozást hajtanak végre és nincs semmiféle nyomtatással kapcsolatos funkciójuk és vannak olyanok, amelyeket kifejezetten nyomtatási kimenetként lehet használni. Ilyenek a különböző kimutatások és a bizonylatok.

A Word elrendezések használata olyan esetekben lehet hasznos, amikor a jelentésekben definiált adatkészletet nem kell módosítani, de az elrendezés illetve a szövegezés változtatást igényel.

Word körlevelek készítése Business Central-ból

Word körlevelek készítése Business Central-ból

Ismét egy új funkció ismertetésével jelentkezem, amely a Microsoft Dynamics 365 Business Central 2021 tavaszi kiadásában (BC 18) vált elérhetővé.

Mostantól lehetőség van Word körlevelek készítésére is a Microsoft ERP rendszerében.

A Word körlevél funkciók a következő Business Central alkalmazási területeken érhetőek el:

  • Vevő listák
  • Szállító listák
  • Ügyfél listák

A körlevélkészítés lényege, hogy a partnerekhez tetszőleges számú Word sablont hozzá lehet kapcsolni és ezek alapján automatikusan generálhatóak olyan dokumentumok, amelyek bizonyos partner mezőket a körlevélbe illesztenek.

Hogyan néz ki mindez a gyakorlatban?

Először létre kell hozni legalább egy Word sablont, amelyhez a funkciót a fent felsorolt listákon érünk el.