Értékesítés

  Értékestési folyamatok során használt Business Central funkciók.

Kivételek kezelése az árlistákban

Kivételek kezelése az árlistákban

Egy újabb apró újdonságot szeretnék bemutatni, amely a Microsoft Dynamics 365 Business Central 17.3-as (2021 wave 1) verziójában jelent meg. Az árazás és árlisták kezelésére vonatkozóan számos újdonság lett elérhető, amivel lehetőség adódik a Business Central alapvető árazási logikájának (Legkedvezőbb ár) ügyféligény szerinti eltérítésére.

Ebben a cikkben az árlistákon megjelenő, a kivételek kezelését biztosító új funkciót fogjuk megismerni.

Ahhoz, hogy az árazásra vonatkozó újdonságokat használatba tudjuk venni a Szolgáltatáskezelés lapon be kell kapcsolni.

Business Central új árazási logika aktiválása

 

Business Central használata az Outlook-ból

Business Central Outlook add-in

Ebben a cikkben szeretném bemutatni, hogy a Business Central hogyan képes együttműködni az Outlook levelezésekkel és milyen mértékben valósítható meg a modern munkafolyamatokat támogató digitalizáció.

A Business Central Outlook add-in segítségével az ügyfelekkel, vevőkkel és szállítókkal kapcsolatos levelezésekből illetve naptárbejegyzésekből az Outlook-on keresztül direkt elérés biztosítható a Business Central-ban nyilvántartott üzleti vagy pénzügyi adatokhoz. Az Otlookból lehet elindítani üzleti folyamatokat, ajánlatokat, rendeléseket vagy számlákat lehet létrehozni.

A fent említett funkciók eléréséhez telepíteni kell az Business Central Outlook add-in-t, amelyet a következő módon tehetünk meg:

Lépjünk be a Business Central-ba és keressünk rá (Alt+Q) a Támogatott beállítás funkcióra.

A Támogatott beállításokok közül válasszuk az Outlook beállítása a Business Central használatához lehetőséget.

Többszörösen megnyitott vevő törzsadatok összevonása

Vevők összevonása

A Dynamics 365 Business Central-ban elérhetővé vált egy nagyon hasznos funkció, amely segítségével a tévedésből többször felvett vevő törzsadatokat lehet összevonni. Az összevonás nem csupán a vevő kartonok egyesítését jelenti, hanem a vevő analitikák és történeti adatok is egyesítve lesznek.

Ez a funkció igazi hiánypótló szerepet játszik és nagyban megkönnyíti a vevőkkel kapcsolatos egyeztetési folyamatokat mint pl.: