Értékesítés

  Értékestési folyamatok során használt Business Central funkciók.

Business Central használata az Outlook-ból

Business Central Outlook add-in

Ebben a cikkben szeretném bemutatni, hogy a Business Central hogyan képes együttműködni az Outlook levelezésekkel és milyen mértékben valósítható meg a modern munkafolyamatokat támogató digitalizáció.

A Business Central Outlook add-in segítségével az ügyfelekkel, vevőkkel és szállítókkal kapcsolatos levelezésekből illetve naptárbejegyzésekből az Outlook-on keresztül direkt elérés biztosítható a Business Central-ban nyilvántartott üzleti vagy pénzügyi adatokhoz. Az Otlookból lehet elindítani üzleti folyamatokat, ajánlatokat, rendeléseket vagy számlákat lehet létrehozni.

A fent említett funkciók eléréséhez telepíteni kell az Business Central Outlook add-in-t, amelyet a következő módon tehetünk meg:

Lépjünk be a Business Central-ba és keressünk rá (Alt+Q) a Támogatott beállítás funkcióra.

A Támogatott beállításokok közül válasszuk az Outlook beállítása a Business Central használatához lehetőséget.

Többszörösen megnyitott vevő törzsadatok összevonása

Vevők összevonása

A Dynamics 365 Business Central-ban elérhetővé vált egy nagyon hasznos funkció, amely segítségével a tévedésből többször felvett vevő törzsadatokat lehet összevonni. Az összevonás nem csupán a vevő kartonok egyesítését jelenti, hanem a vevő analitikák és történeti adatok is egyesítve lesznek.

Ez a funkció igazi hiánypótló szerepet játszik és nagyban megkönnyíti a vevőkkel kapcsolatos egyeztetési folyamatokat mint pl.: