Word körlevelek készítése Business Central-ból

Word körlevelek készítése Business Central-ból

Word körlevelek készítése Business Central-ból

Ismét egy új funkció ismertetésével jelentkezem, amely a Microsoft Dynamics 365 Business Central 2021 tavaszi kiadásában (BC 18) vált elérhetővé.

Mostantól lehetőség van Word körlevelek készítésére is a Microsoft ERP rendszerében.

A Word körlevél funkciók a következő Business Central alkalmazási területeken érhetőek el:

  • Vevő listák
  • Szállító listák
  • Ügyfél listák

A körlevélkészítés lényege, hogy a partnerekhez tetszőleges számú Word sablont hozzá lehet kapcsolni és ezek alapján automatikusan generálhatóak olyan dokumentumok, amelyek bizonyos partner mezőket a körlevélbe illesztenek.

Hogyan néz ki mindez a gyakorlatban?

Először létre kell hozni legalább egy Word sablont, amelyhez a funkciót a fent felsorolt listákon érünk el.

Microsoft Dynamics 365 Business Central - Word körlevek használata

 

Amennyiben az első körlevelet készítjük elő, akkor érdemes letölteni egy üres sablont, amely két állományt fog tartalmazni:

  1. Word körlevél sablon
  2. Excel mezőkészlet
Word sablon letöltése

 

Word és Excel sablon

 

A Word-ben a levél funkciók között találjuk meg a mezőbeillesztési lehetőséget.

Word körlevél, mezők beillesztése

 

Az elkészült Word körlevél sablont be kell importálni a Business Central-ba.

Word körlevél sablon feltöltés Business Central-ba

 

A Word körlevél sablon feltöltése után ki kell jelölni, hogy mely partnerek részére szeretnénk körlevelet küldeni és kiválasztani, hogy melyik sablon legyen használva.

Word sablon alkalmazása Business Central-ban

 

A kimeneti opcióknál meghatározható, hogy a körlevelek partnerenként külön állományba kerüljenek vagy közös dokumentumban legyenek.

 

Word körlevél Business Central Microsoft ERP rendszerben

 

 

 

Terület